سئو

بازدید :218
يکشنبه 7 شهريور 1395زمان :11:58
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

سئو

اگر شما در یک کسب و کار ساختمانی یا محلی هستید باید بدانید که مشتریان بالقوه شما از موتورهای جستجو برای پیدا کردن محصولات و خدمات استفاده نمایند و موتورهای جستجو عملکرد خوبی در ارائه مولفه های مورد نیاز کاربران داشته و نتایج محلی بسیار خوبی در جستجو ها نمایش می یابد. فرض کنید که شما در تهران هستید و دندان درد گرفتید و باید سریعا تحت درمان قرار گیرید. امروزه اولین کاری که انجام میدهید این است که به موتورهای جستجو سر میزنید ‫”دندانپزشکی در تهران” را مینویسید و به بازار محلی حاضر اطراف نگاهی می اندازید و معمولا اینکار را در گوگل انجام میدهید. در نتیجه شما لیستی از کسب و کارهای ناحیه تهران را میبینید که با جستجوی شما انطباق دارد. شما لیست ویژه ای از علایم محل قرارگیری دیده و نقشه ای را میبینید که محل کسب و کارها را نشانتان میدهد. وقتی بر علامتی کلیک میکنید، در ‫نهایت وارد رابط Google Maps میشوید که نقشه ای از نواحی اطراف کسب و کار نشانتان میدهد و اطلاعات و بررسی های بسیاری در سمت چپ قرار دارد.

چرا باید بدانیم جستجوی محلی چیست

برای هر کسب و کاری که میبینید، شما میتوانید بر لینک وب سایت کلیک کرده و یا اینکه به ‫یک صفحه کسب و کار Google+ Local بروید که در آن بررسی ها، عکسها و حتی افرادی که در دایره اجتماعی قرار دارند و مربوط به کسب و کار میشوند را میبینید. در نهایت اینکه ، اگر شما دندان پزشکی در تهران باشید این گونه لیست محلی را در موتورهای جستجو نداشته باشید هرگز تماسی دریافت نخواهید کرد. شما چطور کسب و کار خود را در این نتایج جستجوی ویژه یعنی نتایج جستجوی محلی قرار میدهید؟ خب کارهای مختلفی میتوانید انجام دهید، اول از همه اینکه باید یک صفحه Google+ Local بسازید اگر هنوز عضو گوگل پلاس نشده اید، این زمان خوبی برای شروع اینکار است و شما میتوانید فرایند ثبت نام اکانت گوگل پلاس و Google+ Local را برای کسب و کار خود طی کنید. اگر شما یک اکانت Google Places که به Google+ Local متصل شده است دارید تنها کافی است وارد آن شده و برای تغییرات جدید به روز رسانی های لازم را انجام دهید. همچنین از مشتریان نظرشان را در صفحه گوگل پلاس بپرسید. هر چه نظرات بیشتر و مثبتتر باشند، گوگل صفحات شما را در جایگاه بالاتری قرار میدهد .سپس باید مفهوم نقل قول را درک کنیم. هر چیزی که موتورهای جستجو در مورد نام، آدرس یا شماره تلفن یا‫ کسب و کار پیدا میکنند نقل قول به شمار میروند و هر چه نقل قولهای بیشتری ازکسب و کارهایی از منابع با کیفیت بدست آورند موتورهای جستجو بیشتر اعتماد میکنند که این یک جستجوی کاری است و رتبه ی بالاتری میتواند در نتایج کسب کند. وب سایت یک بخش حیاتی از استراتژی بازاریابی است. شما باید مطمئن شوید که صفحات مجزایی برای هر خدمات یا دسته ای از محصولات پیشنهادی دارید و باید مطمئن شوید که نام، آدرس و شماره تلفن در وب سایت شما مشخص شده باشد و البته استراتژی تولید محتوای خود را به یاد داشته باشید و مطمئن شوید که کلمات کلیدی مرتبطی دارید تا عملکرد جستجو را دریابید. بر ساختن ، حفظ و رشد صفحه Google+ Local تمرکز کنید و به این صورت نقل قولهای‫ دائمی و با کیفیتی از نامتان، آدرستان و شماره های تلفنتان در وب بدست میاید و تمرکز بر محتوای وب سایت مولفه کلیدی برای موفقیت در جستجوی بومی میباشد.

نظرات این مطلب
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
سئو سئو کد امنیتی

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
آرشیو
خبر نامه


معرفی وبلاگ به یک دوست


ایمیل شما :

ایمیل دوست شما :



چت باکس




captcha


پیوندهای روزانه
  • آرشیو لینک ها
آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 4
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 6802
کدهای اختصاصی